We zijn er.

21 april 2017 - Valencia, Spanje

Na een goede vlucht met Transavia zijn we, zelfs wat eerder dan gepland, in Valencia geland,
Met de shuttlebus voor € 1.45 pp naar het centrum van de stad. Een rit van 10 km. waarin we ook nog eens moesten overstappen. Op zich geen probleem, maar wel lastig als de chauffeurs alleen maar Spaans spreken
Om 11 uur waren we bij het appartement. Dat was al klaar om ons te ontvangen. Ons verblijf voor de komende 8 dagen ziet er goed uit; modern, schoon, met balkon en van alle gemakken voorzien. Aan de overkant van de drukke verkeersader is een groot en modern winkelcentrum. We besluiten te verkennen of er een supermarkt is zodat we de koelkast kunnen vullen met 1e levensbehoeften. Dat was het geval en de koelkast is gevuld.

Na een korte nacht tijd voor een korte siësta om daarna weer fris en fruitig de oude stad te gaan verkennen.
Daarover op een later tijdstip meer.

1. Frank:
    21 april 2017
    Klinkt goed. Veel plezier daar en leuk om jullie avontuur op deze manier te volgen!
  2. Bettie:
    21 april 2017
    Fijn dat de reis zo vlot ging ! Heel veel plezier en mooi weer gewenst. Hier is het nog afzien